Doruk ismi evet söylenişi güzelde dediğiniz gibi dağın doruğu yani pek bi anlamı yok gibi kutay daha güzel sanki anlamlı yani ben anlama daha çok takıyorum sanırım benim oğlumda o yüzden hala isimsiz😂 eşimin adı kuntay o da hep kendi ismini koymak istiyo duyulmamış ben 1.kuntay oğlumda 2.kuntay olsun diyo😂😂 bende biriyle uğraştık diğeri kaldı diyorum 😂 hayırlısı herşeyin😂😂