Merhaba sevgili güzel anneler dünde yazdım ama kimse pek cevap vermedi tekrar sormak istiyorum ablamın 15 gün sonra doğumu var bebişimiz hala dönmemiş ablamın doktoruda sezeryan olabilir demiş. Sizlere sormak istediğim Yenibosna Nisa Hastanesinden Doktor Derya Kanza Gül de sezeryan olan var mı ? Ve hastane memnuniyetiniz hakkında siz veya bir yakınınız bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim🙏🏻 Şimdiden teşekkür ederim güzel hanımlar❣️