Gzmars Bugün doktor gebelik kesem in küçük olduğunu söyledi herhangi bir bilgilendirmede yapmadı kan sonucu ma baktı haftaya gel dedi başına gelen var mı daha önce 😥endişelenmeli miyim
Ummuhanaumen Gzmars benim değerim 1621 çıkmıştı ama değerime göre 3 haftalık henüz kesen çok küçük 2 hafta sonra gel dediler gittim kese de görüldü daha sonraki hafta da bebek görüldü.endişelenmeyin belki haftanıza göre erken oldugu içindir
Gzmars Ummuhanaumen 7142 benim bugün beta hcg 5+1 im doktorum asla düzgün bilgi vermediği için endişeleniyorum 😥
Paprika Gzmars merhaba benim de 5+0 da 7.8mm di.Doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi.Sizi neden korkutmuş ki?
Sebnemrahh Gzmars değerin çok yüksek belki o olcememistir makinede sorun vardır bence korkma sonuçta kese orda🥰
Gzmars Paprika Paprika hiç bilmiyorum neden öyle yaptı valla normal mi küçük mü benim de kafamı karıştırdı