Mineust canım tek yumurta ikizinde cinsiyet aynı oluyor,farkli olması demek ciddi sorunlar demek çünkü genetik kopyaları aynı oluyor vs.büyük ihtimalle 12.haftada cinsiyet söylemek icin biraz riskli bi dönem,bazen erkek diye söyleniyor ama kız bebeklerin gelişim sürecinde olmasından dolayı cinsiyet kısmındaki şişkinlik yanıltabiliyor ve erkek diye söylenebiliyor,sonrasında şişkinlik iniyor ve kız bebek olduğu ortaya çıkıyor.Aynen dedigin gibi tek yumurta ikizinde ilk bi bebek sonra ikinci bebek oluşuyor,bi hafta 10 gün sonra gözükmeyen bebektw kendini belli eder.Bende de 12.haftada tek yumurta ikizi bebeklerimin birinin kesinlikle erkek oldugunu ogrenmistim,oteki bebegim gostermemisti kendini,ve doktorum bu sekilde aydinlatmisti beni,eğer gittigin yerde varsa ben olsam mutlaka Perinataloji bölümünü giderdim,riskli ve çogul gebelere bakiyor bu bölüm..