Rabia30-Adem Nisa46 canım benim adetim 3 gün geçmişti 36 çıkmıştı sonra dan yükseldi senin de öyle olur daha 3 günün var
[silindi] Rabia30-Adem kızlar 5 gün var adet olmama kan testi yaptırsam çıkarmı Ayın 17sinde çatlatma ignesi olmustum
[silindi] Aykem peki gün saymaya igne vuruldugum günden itibarenmi sayıcam yoksa igne vurulup 36 saat sonrasından itibarenmi :)