OzgeSahin2 canım saçlarımın diplerini de boyattım kestirdim de böyle şeylere inanma cahil insanların uydurduğu saçma şeyler, doktorum Bana 16 haftadan sonra boyayabilirsin dedi ve boyattım 5 aylıkken de uçlarım çok yıpranmıştı kestirdim inanma böyle şeylere birşey olacağı varsa saçla başla olmaz Allah’ın takdiriyle olur