Sevgi0147 Kizlar 34 haftalık hamileyim ayaklarım çok agriyor her yerim çok ağrıyor normal mi sanki çalışmış gibiyim yaşayan var mı
Mervensari Sevgi0147 bende burda bekleyim..😔 31 haftalığım el ayak aşırı şiş ellerimi kavrayamıyorum çok fena tabanlarım ağrıyor yürürken halsizlik uyku hali zirvede
ecembugra53 Sevgi0147 canım cok ayakta kalma normal artık vücut ağırlaştı eskisi gibi değiliz yani onun için dikkat et fazla ayakta kaldın mı 10 dak dinlen
emine86 Sevgi0147 aynı durum bende de var ayaklarımın iç tarafları resmen sızlıyor bacaklarım sanki 2 saatlik yol yürümüş gibi ağrıyor ki çok hareket etmeme dinlenmeme rağmen 😔