Ervasevgi ilk bebeğimiZ olacak insalllah calisiyorum sabah 8 aksam 6 masa başında. Eve gidince biraz yemek hazirlayip uyuyorum. Sil süpür eşim yapiyor cok şükür sonra dus alip 9 da uyuyorum resmen vallahi degisik hisler duygularmis. Sizde cok cekmissiniz ama evlat iste canlari sagolsun yeterki kucagima alayim