Feminenia Merhabalar. Benim de prolaktinim 42 falanfı dostinex kullandım kullandığım ay gebe kaldım. Sonra kimyasal düşük oldu. Gebe kaldığım ilk günlerde hala dostinex kullandığım için mi düşük oldu diye sorduğumda doktoruma bununla alakalı olmadığını, hatta bazen gebelere bile yüksek çıktığında kullanılması için verildiğini söyledi. Tabi doktor kontrolünde, belirtilen kullanma talimatlarına uyarak. Sonra öğrendik ki zaten düşüğün sebebi başkaymışş. Bana kalırsa doktorunuzu dinleyin ve içinize sinmiyorsa hala birkaç doktora daha danışın.
Feminenia