Asel-meyram TgceSrbst yok kız ne sancısı hiç bir tık yok sadece kasıklarım ağrıyor oda iki aydan bu yana var doğum sancısı yok yani maalesef 😔
melekhabib Ahsen-01 Bende 40+6yim canım,bebek kanala girmiş,pztye kadar beklicez dedi doktorum,doğmazsa suni sancı verecek