_Mother_ Durdanee anlamadım bir şey keşke daha anlaşılır olsaydın bizde ona göre yazsaydık merak ettim birde ben 7+2 iken crl 1,18 Di
Fxfx Durdanee hayır tabi ki cinsiyete alakası yok. . 0.00 olanın yanında cm yazar.. 00.0 yanında mm yazar.. İkisi de aynı sonuçtur aslında😅😅
ae3535 Durdanee bu milimetre ya da santimetre cinsinden yazilmasi ile alakali. Ornegin 19.5 mm yani milimetre cinsiden 1.95 ise cm yani santimetre cinsinden. 19.5 ile 1.95 ayni sey yani
Durdanee _Mother_ yani senin 8. Haftada 1.18 mis ya kimisinde bu rakam 40.0 52.5 gibi çıkıyor. Onu demek istiyorum. Bu neye göre değişiyor. Cinsiyetle alakalı olabilir mi diyorum
_Mother_ Durdanee canım crl benim bildiğim baş ile popo arası ölçümü oluyor o haftalarda o kadar yüksek olabilir mi ki benşm bir fikrim yok cinsiyet ile alakası varmı diye
_Mother_ Miniee anladım canım cinsiyeti öğrendin mi peki rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Miniee _Mother_ aminn canım inşallah hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. Bu hafta sonu kontrolum var gösterirse o zmaan belli olur😊 senin bellimi
_Mother_ Miniee yaa maşallah canım size belirtiler falan yok mu hiç 16 haftaya kadar doktorun hiç mi tahmin etmedi ben çok merak ederdim