Pembisanne Kızlar ben depend emici külot almayı düşünüyorum ama ilk gün değiştirmek zor olursa diye farklı önerileriniz var mı
Epifenomen Pembisanne değiştirmek zor olmaz kuzum yanlarından yırtılıp çıkarılıyor. Külot gibi giy çıkar değil başka bir şeye ihtiyaç duymazsın😌
ssuleeyuce Pembisanne ben bebegime aldigim bezi kullanmistim kenar lastiklerini cikarip cokta rahat ettim akma sizdirma vs bisi olmadi hic ve cokta kolay degistiriiyo
Imfromlastnight Valla çok kolay hastaneden şimdi çıkacağım çok rahat oldu. Annem kilodumu indirir gibi indirdi giydirdi. Yok gibi resmen. Hastanenin taktığı baya büyük bez rahat olmuyordu
Busekrkmz Pembisanne ben paketi bile açmadım. Doğum yaptıktan sonra ebe hasta bezi bağladı inan ki o daha rahat her muayene ettiklerin de kendileri değiştirdi eve gelince de normal ped kullandım.
Fndkkrdu Benim bilgim yokta merak ettim her doğum şeklinde de lazım mı bu bez cantamizda bulunmalı mi ?
Kapalikutu Fndkkrdu normal doğum yaptım onun için söyleyeyim evet gerekli Hem de çok ☺️ Hastahanede hasta bezi veriyorlar ama hiç rahat değil
M_N_R Pembisanne Ben ilk 2 gun hasta bezi kullandim.Sonra normal pede gectim canim.Cokta rahat ettim bezle.