Fulya1993 Msltms marka olarak güzel olsa da saçlarınız normal dalgalı kabariksa çok güzel bir performans beklemeyin ben açıkçası beğenmedim. Çok uğraştırıcı ve asla dümdüz olmuyor
Msltms Fulya1993 öyle kabarık olmuyo benim saçlarım canım dalgalı ve yumuşak bi saça sahibim😊 taraklı olanı daha kolay kullanacağımı düşünüyorum açıkçası
Zeep Kızlar hangi marka aldınız memnun kaldınız mı? Bende arzum remington ve philips markaları arasında kaldım🤔