Aysenur-26 Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim. Bugün vajinada kaşıntı olmaya başladı yavaş yavaş yaşayanlar var mı acaba?
Sosyologsema Ben 31+4 haftaligim benim de gecen gün tüm vücudumu bir kaşıntı tuttu sabaha kadar uyuyamadım. Ama geçti cok şükür. Oluyor bu tür kasintilar . Aşırı olursa doktora gitmeden fayda var canım.