mucizemm01 Kizlar ben iki gün sonra 7. Haftama giricem. Asiri derecede canim Hamburger dürüm falan cekiyor kac gündür aklimda ama saglikdiz diye yemiyordum. sizce yiyebimirmiyim ? yada mesela dondurmada cok cekiyor canim. ama hazir gidalar oldugu icin korkuyorum. yiyen varmi
1Kubrakara mucizemm01 yani bende yedim su an 34. Haftadayım canın cekiyorsa aşırı derecede olmamak kaydıyla yiyebilirsin. Yani yemeyen yoktur zaten az da olsa illa çoğu kişi yiyor.
nil_sugra mucizemm01 hamburgeri MC ve burger King gibi yerler yerine butik hamburgercilerden yiyebilirsin canım. Ben canım çok istediğinde öyle yapmıştım 2 kez. Bir de dondurma tavsiyesi olarak sana alpedo markasını tavsiye ederim. Alpedo gerçek helal sertifikalı tek dondurma markasıdır ve tadı da çok güzeldir.
Beneklikedi mucizemm01 ben üçünü de yedim.. dondurmayı güvendiğin yerden al(ben mAgnum ve cornetto da yedim) hamburgeri fastfood zinciri yerine ev yapımı olanlarıntercih ettim(arada mc veya burgerking de yedim🙈) dürümü de güvenilir yerde yedim. Zaten ha dürüm yemişsin ha porsiyon park yok. Ama tavuk dürüm yemedim ☺️☺️ Dr abartmadığın sürece yiyebilirsin demişti..
mucizemm01 Girlpowerbabe Pinkyellow Semanurry Semanurry Girlpowerbabe Beneklikedi Assye nil_sugra 1Kubrakara -Songul- Ayy Kizlarr icim bir rahatöadi anlatamam , Gece rüyamda gördüm kac gündür canim asiri cekiyordu zaten artik aglayacak duruma gelmistim esim alim binereden bisey olmaz diyordu ama ben yok yemeyim falan diye kendimi baski halinde hissettim sürekli. Vallah bu aksam yiyim o zaman yaa zaten bugün yersem bidaha istemem. bu zamana kadar neye aserdiysem birlere isirmak bile yetiyordu bidaha o seye asermiyorum. en azindan birkere yiyim de en azindan kendi kendimi yemem. resmen huysuzlanmistim artik konusu sürekli burnuma geliyor falan. sagolun kizlar ❤️ bu arada youtube da cok iyi bi doktor var videosunu izledim oda diyor bikere cola icmekle hamburger yemekle cocuga bisey olsaydi ohoo yedigimiz hersey riskli falan dedi en büyük risk Telefon Radyasyonu falan dedi oda icimi rahatlatti.
Girlpowerbabe mucizemm01 hamileliğimin başından beri canım çektiğinde hamburger de yedim dürüm de yedim dondurma da yedim cips de yani her gün sürekli yemediğin sürece arada bir bi problem olmaz bence😊
Semanurry mucizemm01 bu kadar pimpirikli olmayın kızlar ilerde sizin için zor olur 27+6 haftamdayım ama napayım canım çektiğinde hamburger pizza yiyorum yani bazen ayda 1 bazen 2 ayda 1 oluyor yiyin yani kendinizi neden kısıtlandırıyorsunuz. Haklısınız tek yararı yook ama hamilelikte elden bişey gelmez bence de yemelisiniz nefsinizi öldürün yani
Pinkyellow mucizemm01 hamburgeri kendin yapabilirsin :) dondurmayı da ben salak gibi hep Magnum yiyodum meğer en yenmemesi gerekenmis gebelikte oyuzden pastörize sütten katkısız yapan bı dondurmacimiz var ordan yedim hep sende öle güvendiğin yerden yiyebilirsin abartmadan 😊
Semanurry mucizemm01 valla bir kere değil 5 kere olsun isterse canın ye ben hep yedim yani bebeğim de şuan sağlıklı 💓💓💓
aysegull23 mucizemm01 Bende 7+2 deyim canım istediği zaman ev yapımı olanlardan yiyorum tuzsuz istiyorum diye de belirtiyorum..Taze etten yapıldığı sürece bir sorun olacağını düşünmüyorum.Dondurma da yiyorum ☺️ Nefsini köreltmek bence daha mantıklı aşırıya kaçmadığın sürece
OzgeSahin2 mucizemm01 valla ben 16 haftalik hamileyim hergun hamburger isterdi canim 2 3 gunde bir yerdim sonra zaten canin istemiyo cok sukur bebegim da gayet saglikli
Epifenomen mucizemm01 kuzum bence de bu kadar sakınma, burger mcdonals tüketme güvenilie burgerlardan yiyebilirsin. Ben yiyorum, her zaman değil ama canım çektiğinde eşime aldırıyorum onunkinden yiyorum tamamen doyumluk değil 😌 hamileyiz canımız çekiyor
bburcu mucizemm01 hepsini yedim abartmadan☺️ Ama genelde evde yapıyor eşim yaptıkları dışarıdan cok daha güzel oluyor 🤤