Tugba34
Merhaba canım ben onun tahta olanindan aldım. Yeğenime de onu kullaniyriuz çok kullanışlı. Ayrıca yatakları bir tane değil bir çok yatak modeli var. Ben 300 tl olanından aldım. Ince değil .
Oğlum olacak kısmetse onun odasına koyduk şimdiden hazır olsun diye 2 yaşına girince onda yatıracağım inşallah. Yanına da korumalık aldık düşmesin diye onunda fiyatı 50 tl idi sanırım.
Ve ayrıca ikeanin demir karyolasinin çift kisilik olanını kendim kullanıyorum. Demiri de tahtasında tavsiye ederim yani. Büyüyen yatak olduğu için g3nc kız olsa dahi kullanabilir 🙂 yatakları da Aynı şekilde kademeli olarak ekli ekli. Kullanışlı velhasıl. 🤣👶