Eveet kızlaaar Kız ismi hazırdı fakat erkek için isim düşünmemiştik. Kız olursa Liva koyacaktık. Erkekte de baya bi düşündük ama bi türlü sonuca varamadık taa ki 5 dakika öncesine kadar. Aslında kulağa hoş geliyodu ama emin olamıyodum. Birden hoşuma gitmeye başladı.
Oğlumuzun adı Mete Han olacak 💙 soyismimizde Yılmaz.
Siz neler koymayi düşünüyorsunuz çocuğunuza 🤩