tusey34 valla o kafayla elime geçeni giydim gittim kış günüydü pantolon kazak giymiştim odaya girer girmez üstünü değiştir damar yolu açacağız zorlanırsın dediler ikide bir kontrol için geliyorlar diye elbise tarzı gecelik almıştım iyiki almışım valla onu giydim yattım sürekli gelip alttan bakıyorlar ve her seferinde geceliğini indir demiyorlardı çok rahattım doğumdan sonra da gecelikle çıktım hastaneden sezaryen olmuştum ağrım çoktu