EdaBD Berocuk Ben memnunum çok ilgili bir doktor tavsiye ederim daha geçen gün arkdaşımın doğumunu da yaptırdı oda hiç olumsuz bir yorum da bulunmadı :)
EdaBD Berocuk Kendi özel numarasını veriyor istediğin saatte ulaşabilirsiniz mesaj atınca da hemen geri dönüyor