Anne2_ insAllah hayirlisiyla dogurursuncanim benim herkese dua ettim
ins Allahim kabul etsin. Dogumun insAllah guzel ve kolay gecer bi avazda kurtulsun. Benimde acilmalarimda bi gelisme yoktu sancilarim coktu ama acilma milim milim 2 gun olmustu anca 5cm e ulastik ama ben ne hallere girmistim 😂epidurali kesinlikle tavsiye ederim onu taktilar cok sukur rabbime biraz dinlenmis oldum 🥰 simdi idrara cikamiyorum tuhaf lavsboda oturuyorum ama gelmiyor sonda taktilar insAllah duzelir oda☺️