arasseda benimde sezeryan dikişimin üzerinde yara oluştu sürekli kanadı kabuklanıp kabuğu tutmadı hiç en sonunda doktora gittim merhem verdi Geçti çok şükür sezeryan dikişi olunca insan korkuyor
arada bazen sızlıyor 2 ay oldu benimde sezeryan olalı demekki tam iyi olmuyor hemen