Fatmanurrr23 lizge dün gittim daha canım cumaya kadar bekle kanala girmezse sezeryanla alırız dedi herşey normal açıklık var ama kanala giremiyormuş
Fatmanurrr23 Meryyyyy aynen canım 2 cm açıklık var yumuşama başlamış çatım iyiymiş ama kanala girmemiş
Meryyyyy Fatmanurrr23 bendede aynı sorun var 40+1 pazartesi son dedi ben istemedim sezeryanı dün yatışımı vermek istedi doktor😔belki bi mucize olurda girer kanala diye pazartesiye kadar beklemek istedim ptsi sezeryan olcam büyük ihtimalle😔
Fatmanurrr23 Meryyyyy aynen aynen herşey normal ama tek sorun kanala girmedi herşeyi yapıyorum ama giremiyor bi türlü kanala sezeryanı hiç istemiyorum inşallah birden kanala giriverirler yaa
Meryyyyy Fatmanurrr23 bana boşuna bekliyosun bi hafta önce alabilcekken bebeğini kucağına erteliyosun dedi o kadar emin konuştuki girmez artık diye😔ameliyattan korkuyorum sırf oyüzden bi gün bi gündür diye kaçıyorum işte