Zekiye_79 Merhaba anneler hamileyken lifting yaptırınz Oldu mu düşünüyorum ama Yaptırmayı bir yandan da korkuyorum doğumdan sonra yaptırırım diyorum sadece benimki merak aranızda yaptıran oldu mu
Arya12 Zekiye_79 ben yaptırdım. Tenime değmediği için zararlı olmadığını söylediler. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım.
Bsmlh Zekiye_79 Zekiye_79 3 aydan sonra yapılıyor lifting işlemi kimyasal olmadan doğal kıvrım veren jellerlede yapılanı var ben gebelık öncesi yaptırdım 3aydan snr yine yaptırmayı düşünüyorum
Buketars Yaptırılmıyo diye biliyorum kullanılan ilaçlar zarar verebilir bebeğe bnm gittiğim güzellik merkezi bana yapmam demişti