lizge yaa banada aynısını diyo cuma günü çatı muayenesi oldum 1cm açıklık vardı pazartesi gel dediler bugün gittim nst de sancı çıkmadığı halde. Perşembe günü servise gel sabah 08:30 da hazırlıklı gel yatış olabilir 4cm açıklık varsa. Perşembe günüde 38. Haftaka giriyorum ne yapmalıyım sizce ? Gitmek istemiyorum. Çok erken. Sancılarımı takip edip olursa gitmek daha mantıklı değl mi