Dilara06 Hamiş anneler benm bu gece çok sık ağrım oldu kasık tarafımda battı böyle resmen uykumdan uyandırdı 8 haftalık gebeyim normal mi? Bu sıralar gece çok oluyor
Busraveminisi1 Dilara06 rahim büyüdüğü için olur canım bu esnada akıntı rengine ağrı şiddetine ve kanama olup olmadığına dikkat et farklı bşr durum gözlersen doktoruna bildir bekleme
Nuray23 Dilara06 bi keresinde benim d3 oldu gece uykumdan uyandirdi 1 saat kadar agrisini cektim sonra gecti korktum dualar edip uyudum. Allaha sukur bisey olmamisti doktora soyledigimde normal olur rahim buyuyor demisti. Daha sonraki kasik agrilarimi daha sakin karsiladim. Suan cok daha azalmis durumda 😊
Cansucasalin Genellikle gebeliğin ilk zamanlarında kasık ağrısı görüldüğü söylenir fakat çok rahatsız edecek şekilde ise mutlaka doktora başvurun , ciddiye alınacak birşey de olabilir..
Deryaalper Zeynag benmde 13+5 haftalık çok agrımıyor ama var yinede rahim genıslıyor ya o yüzden olurmus vitamın kulanıyorum sımdı okudum agrılara iyi gelirmiş
Wonderwoman Zeynag bende 13+2 oldum benimde birkaç gündür var kasik ağrım arada bel oluyor neyseki bugün doktor kontrolü var . Sizin cinsiyeti belli oldu mu ☺️
Deryaalper Wonderwoman bana kız olabılır ama kesın değil dedi daha hiç bellı olmaz kesin olarak küçük baya çünkü ☺️ Kocakarı yöntemleriyle denemıştik kaç çocuk olacak kız mı erkek mi dıye kız çıktı ilk çocuk
Zeynag Deryaalper Anormal bi kusma yaşadığım için bıraktım ben içmeyi aile sağlık merkezindeki hemşirede içmesende olur değerlerin yüksek dedi