Doğal maden suyu zararlı değildir,günde 1 kere içilir.13. Haftam bitmek üzere içiyorum,gebelikten önce de içerdim.
Kola gibi gazlı ve şekerli içeçekleri yıllardır tüketmiyorum.Lisedeyken içerdim bir anda bıraktım.Ancak 1 senedir doğru düzgün yemediğim cips,dün çok cazip geldi.Azcık yedim.Önce yememeye çalıştım ama göğüslerim çok acıdı.Yani,çok istenen bir şey zararı varsa da bence nefis körelticek kadar tüketilmeli.İçinin geçmesinden iyidir.