Rabazcan ben 3 gündür çekiyorum bütün vücudum deli gibi kaşınıyo kabarıyor kıpkırmızı oluyo .. Bugün doktor a gittim kan tahlili istedi sonuçlar temiz bişey çıkmamış. Gebelik alerjisi dedi.. bi kaç güne geçmişse cildiyeye göndericem dedi.. sizde zaman kaybetmeden gidin ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi çünkü kaşıdıkça kaşınıyor ve çoğalıyolar .. Allah yardımcımız olsun inşAllahh