Merhaba herkese ben bugün 38+1 oldum az önce lavaboda sümüksü şeffaf beyaz arası bir akıntım oldu. İlk hamileligim herhangi başka belirtim yok. Bugün bir kere 40 sn süren bir bel ağrım oldu adet dönemim gibi.. 1 haftadır da kasık ağrısı yasiyorum özel bölgemde ağrı var özellikle sağ tarafımda. Sizce ne durumdayım