Hilokee Canım başından 4.ayın sonuna kadar bir fiil mide bulantısı ve kusma yaşadım. Hatta yanlışlıkla boğazıma bir şey takılsa öksürürken kusuyordum. Benim için hala öksürük kusma demek 5.ayımdayım zaman zaman kusuyorum ve bulantı da geçiyor ama ilk aylar ki gibi değil. İlk aylarda benim için kurtarıcı meyve oldu. Ayrıca Dr Prilam dr adında bir hap vermişti. Onu içtikten 2saat sonra yatışıyordu hafif. Su içerken bile midem bulandığı için, suya bile elma fln doğrayıp tadı değiştirip içiyordum. Gün içinde karpuz kavun armut Şeftali gibi çiğnemesi kolay ve şekerli olduğu için beni ayakta tutuyordu. Hiç kilo almadım ama bu sayede vermedim de. Kaç öğün meyve yeniyorsa o kadar yedim. Zaten meyve kıstırıp bulantı yapmıyor. Serum yerine geçti beni bu ayakta tuttu. Çok açlık hissedip meyveden midem ağrıdığında buğdaylı yada pirinçli yoğurt çorbası tükettim. Ekstra bir kase yoğurt azıcık içine ekmek atıyordum. Birde makarna çok az o da midemi tutsun diye . İlk 4 ay gıdam bunlardı resmen kurtardı ayakta tuttu çok tavsiye ederim