Kızlar 3. Gebeliğim 41 haftada suni sancı verecekler kendi isteği ile gelmez ise 3. Doğumum olacak ikiside normaldi 1. Doğumum kızım 39+3 de sancım başladı ilk 2. Doğumum 42 haftada olmuştu nisanim gelmsti kendiliğinden erkekti buda 3 kız ama 40+5 oldu sancı yok açılma yok suni sancı alsam açılma olur mu hadi olmaz ise diye çok korkuyorum sonunda sezaryan olup iki aciyida yaşamakdan