halimefe2 Kızlar 24+2 deyim bebegm cok az hareket ediyo ikinci hamılelıgım bide p tesi kontrolum var dr sorcam ama normalmi yaa ara ara cok hareket ettigini hissediyodum bu ara bir iki kere hissetsem hemen oh be diyorum yaşıyor o derece az hareketli yani
Busraveminisi1 halimefe2 uyku düzeni genelde 16-18 saat olurmuş ve gece biz yatınca uyanıyorlar bende 25. Haftamdayım bir günüm bir günümü tutmuyor
halimefe2 Busraveminisi1 belki ben uyuyunca hareket ediyodur bugun mesela hıc hissetmedm bende yogun bi gundeydim gerçi hareketli gecti günüm ama suan daha cok kucuk dimi
Busraveminisi1 halimefe2 yani canım hem küçük hemde biz hareket halindeyken suları sallanıp uyuturmuş 🥰🙏🏻
mlkpkrr Benmde 25. Haftaö bitmek üzere ve bu haftaya kadar aşoırı hareket hissediyprdum. Son 3 gğndür hareketleri çok hissetmiyorum normalmidir acaba