Musabzehra Tugcemd ilk çocuğuma tedaviyle hamile kaldım. İkinci çocuğum tedavisiz hatta plansiz oldu. Bende pkoluyum😅
rumeysa16 Tugcemd Merhaba bende hamile kaldım poliskistik overim vardı malesef🤦🏼♀️ ilaçla oldu tabi☺️
Nihatmerve Ben kaldim ama ilac tedavisiyle 1 sene denedik olmadi sonra hastaneye basvurduk 6 aylik ilac tedavisiyle hamile kaldim cogu doktorun tup bebek olmadan cocugun olmaz demesine ragmen cok sukur oglumu bekliyorum😊
Gunsss Tugcemd ben ilkini 1 sene sonunda hamile kalmıştım 9. Haftada kalbi durduğu için kürtaj oldum. Kürtaj sonunda 3 ay korunduk doktor tavsiyesi ile bıraktıktan sonra ikinci ay tekrar hamile kaldım.
Aslihan16 Tugcemd canım ilkinde hamile kaldıysan tekrar olur merak etme reglin çok mu düzensiz ilk bebeğini neden kaybettin
Nihatmerve Milissy duphastonla adetim duzenlendi ben ilacsiz hic adet olamiyodum yumurta gelistirmek icin gonol-f kullandim sonrasinda catlatma ignesiyle yumurtam catladi tuttu cok sukur