kubraasliii Merhabalar. Ben tek yumurta ikizi bekliyorum. 18+3 teyim. Son bir haftadır kasıklarımda çok ağrı var. Ayağa kalktığımda, döndüğümde, yürüdüğümde çok ağrıyor ve kasılıyor. Sizlerde de var mı böyle durumlar?
hhb53 kubraasliii 33+3 tek yumurta ikizi benimkilerde yalancı sancılarla bogusuyorum 🤦🏼♀️ Ama senin haftanda da oluyordu dedıgın agrılar
Dilaraevn kubraasliii selam bende tek yumurta ogluslarima 14+3 teyim ama ne fena bi halsizlik ne fena bi iştahsızlık yorgunluk anlatamam yani kasık agrilarim kalca agrilarim cabası 🤷♀️30 larla nasil mucadele vercem meraktayim😂
Zeynepahmett kubraasliii 16+2yim özellikle sağ kasiğima bi haftadır ara ara ağrı giriyor. Bazen adet ağrıları gibi ağrılar oluyor. Akintim da var şeffaf beyazimsi.. İnşallah hepsi normaldir. Rahim büyüdüğü içindir
Dilaraevn hhb53 merhaba kaç kilo bebisleriniz bu haftalara kadar risk yasadinizmi ikizden ikize tranfuzyon vs. Saglikla gelsinler insallah bide o haftalar cok zormu 🥺 bende tek yumurta 14+3
hhb53 Dilaraevn 32 haftalıkken 1800 ve 1900 kusur kilolardaydılar. Çok sükür arada zar var tranfüzyon olayını yaşamadık. 30. Haftadan sonra gercek agrılar sızılar başlıyor. Dua ediyorm zaman cabuk geçsin diye 🙈 Allah hepimize güç kuvvet versin. Bol bol yatmak onemlı ikiz gebelikte
hhb53 gulumse0611 sağol canım. Benim sanki göbegim git gide asagı dogru iniyor sizde var mı öyle bişey
gulumse0611 hhb53 çok yeni bnmde sarkma değilde aşağı kısımda artık büyüdü otururken zorlanmaya başladm öyle fark ettim senin daha ileri ya haftan kilo aldıkça onlar sarkar artık
Mineust Zeynepahmett aynıyız cnaım senle . Benim normalde akıntım yok ama kusarken falan oluyo kendimi skınca
gulumse0611 hhb53 ay inşallah sen ağrı başladı dedikçe bnde korkuyorum bekliyorum o haftaları kontole gidince için biraz daha rahat eder öyle oluyo insan 🤗
Zeynepahmett Mineust kusarken normal bence canım. Ya kızıma hamileyken de sanki vardı hep akıntı. Ama burda suyu azalan falan duyunca insan korkuyo.