Ben hamileliğimi lazerin ikinci seansından sonra öğrendim. Doktora sordum bilinen kanıtlanmış bir zararı yok 10 yıl sonra ne olur bilemeyiz her şey için geçerli bu sonuçta dedi, lazer yaptırdığım merkdze gitmeye devam ettim. Oradaki doktorum da sadece tüylerin dökülme süresi uzayabilir başka bi zararı yok dedi. Sıkıntısız bir şekilde gidiyorum. Lazerin verdiği için bebeğe kadar gitmiyor derinin hemen altında bitiyor. Çok araştırdım hiçbir zararının olmadığı söyleniyor