Deletedmom355 Sevilyildiz 13 te kız dediler ama 2 hafta sonra randevumuz var o zaman netleşir diye hiiiiç umutlanmadım hayal kırıklığı olmasın die 🙈🙈🙈🙈
Kbras Sevilyildiz 12 de kız olababılır 14 fe erkkek olabılır dendi . Haftaya tekrar gtcem 16. Haftadaa😒
byslkrtlc 15+4 2 hafta önce gittik totosunu döndü sakladı göstermedi 2 hafta sonra randevumuz var inşallah belli eder kendisini artık :(
Gzdsrm Bizde haftaya gidicez doktora ins. Ogreniriz 2li taramada cok bakti doktor ama goremedi 14+4uz simdi bu gidisimizde bakalim gosterir umarim
Pamukpamukk İkili testte inat etti göstermedi bebeğimm,15. Haftada erkek olduğunu öğrendik 💙 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasib etsin bebeklerimizi 🥰🤲🏻