Asliahmet ben yaptırmadım şeker ölçüm cihazı aldım . O cihazla aç karnına yemekten 1 saat sonra ve 2. Saat sonra sını ölçtüm. Zaten düşük ve normal çıktı. Bu yüzden de yaptırmadım . Gereksiz yere 75 gr şekeri vucuduma yükletmedim . He diyelim ki şeker hastası çıktın 200 lerde çıkmadığın sürece ilaç vermiyorlar genelde diyetle devam ediyorsun ve şeker ölçüm cihazıyla sürekli ölçüm yapıyorsun . Kısaca önce uygun bir cihaz alıp ölçmeni ve ondan sonra şeker yüklemesi yapmanı tavsiye ederim. 75 gr şeker 2 künefeye denk geliyor ben o kadar şeker normal hayattada tüketmediğim ve hamileliğim boyunca sa zerre kadar tatlıya ihtiyaç duymadığım için mide bulandırıcı buldum. Ama tabi karar sizin