umudum321 Kizlar ikili tarama için kan vermeye ac karinlami yoksa tok karinlami gittiniz havtaya kan vericem inşallah bilgi alabilirmiyim😊
Deletedmom355 umudum321 ben kahvaltı yapmadan gittim bişeyler ye de gel bebek hareketlenmez dediler sıram başkasına kaydı ben kahvaltı yapıp öyle girdim taramaya
Tugce0158 umudum321 valla ben aç gitmiştim doktor hareketinden zor bakmıştı.ama aç tok fark etmiyor .Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin inş 🙏
Nrykoa Merhabalar öncelikle ac veya tok farketmez demişti doktorum kontrolün sabahti ben ac karnına vermistim 😊
Deletedmom355 umudum321 aynen cnm tok gitmen lazım :) çok yiyemesende 1 poğaça yanında da vişne suyu iç yeterli