1hamis1bebis Belki daha önce soruldu yada sorulmadi degisik gelebilir :) ama doğal içerikli kullanmamiz gerekiyormus siz ne kullaniyorsunuz?
Kybele23 1hamis1bebis ben de azeta diye bir markanın aloe veralı doğal diş macununu aldım ama kullanamadım midemi çok bulandırdı. Paradondaks kullanıyorum şimdi.
Mammimammi 1hamis1bebis florürlü kullanıyorum. Diş ve diş eti saglıgı için yaptığım araştırmalara ve danıştıgım diş hekimlerine göre florür gerekli.
Eymel13 Ben Farmasinin Çay Ağaçlısını Kullanıyorum Malum Diş Ağrısı da Olabiliyor Hamilelikte İyi Geliyor Bana
eskuy 1hamis1bebis ben rahiki mahtumun diş macununu kullanıyorum. Normalde diş ağrılarım oluyordu market macunlarını kullandığım zaman. Rahiki mahtuma geçtiğimden beri ağrılarım geçti. Hem de doğal içim rahat 😊