Melikeblgc 32+3 üm çok şiddetımide agrım var dünden beri ne yesem ağrı yapıyor. Hast gıttım hersey yolunda sonuçlarda bi sıkıntı yok yasayan varmı çok agrım oluyo😔
Annem42 Melikeblgc 35+6yım bnde mide agrısı bnde yasıyrm normlde gastrik vardı zaten soda içiyrm gaviskon surup yazdı dktrm onu içiyrm dündn beri faydasını grdüm cnm
Zeynep5561 Melikeblgc benim de tam 20 haftalıkken olmustu acile gitmiştim ağrıya dayanamayıp idrar testi istemişlerdi ve enfeksiyon çıktı belki olabilir bı baktırın isterseniz
yaseminyasemin Melikeblgc bende ölüyorum hiç yatamıyorum oturmaktan yoruluyorum resmen ama yapacak bişey yok doktorun verdiği ilaçlar fıs kalıyo benm midemin yanında 😏