2melekannesii Fatma93 hayır canım evde sancini cek ben de ilk doğumda bilmediğim icin gittim surekli nstye bagli kaliyosun uzanarak sanci cekmek cok zor dus al evde git gel 5 dk 1 e dusunce gidersin
2020-2020 2melekannesii ahhhh ahhh arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Hayatımın en büyük hatası erken hastaneye koşmak oldu. O nst lanet birşey… İşkence çekmek istiyorum diyen gitsin doğum zamanında nstye bağlansın 🤦🏻♀️
Elayaz Ben katılmıyorum suyum nisanım geldikten 1 saat sonra hastanedeydim ve hemen Doğuma alındım kişiden kişiye değişiyor canım