Merhaba kızlar bebeğim ocak aynın başı gibi doğacak inşallah yatak odama beşik koymayı düşünüyorum ama yatak odam soğuk oluyo, büyük ve tek petek destek için ısıtıcı bakıyorum aldığınız kullandığınız ya da çevrenizde gördüğünüz güzel elektrik tasarruflu ısıtıcı markası var mı ? Şimdiden teşekkür ederim Rabbim sağ salim yavrularımıza kavuşmamızı nasip etsin inşallah.🤲🏻🌸