Arkadaşlar donrululmus embriyolarım var transfer için adeti bekliyordum yarın 3 gün olucak adetim geçiyor testler negatif 1 ay dinlenme dedi doktorum fakat adet olmadım tüp bebek adet döngüsünü değiştirirmi neden olmadım adet lütfen yardımcı olun daha cok stres yaptım olsamda tarnsfer için başlasam diye adetlerim düzenlidir lütfen bilgilerinizi paylaşın benimle🤦🏻♀️