Ayırt edemiyorum deli olcam 17+4üz her gün 3 lt su iciyorum cok sık lavaboya gidiyorum ve lekelenme görmekten korktuğum icinde hep peçete koyuyorum iç çamaşırımın üzerine, bugün aksam üzeri pecete ıslanmaya basladı cok su ictiğim icin idrar rengide cok acık akıntı mı su mu idrar mi ayırt edemedim peçeteye geldiği noktaya bakınca vajinadan değil biraz daha yukardan geliyo gibi ama idrarım yokken bile gelmesi beni düşündürdü bide geldiğini hissettim bu haftalarda idrar kacirma oluyo mu bebek biraz daha büyüyünce olur diye biliyorum ama birde hastaneye gitsem nasıl bakıyolar su gelip gelmediğine alttan muayene mi?