Balbebegimm Merhaba. Cuma günü bebiş geliyor hala net bir isme karar veremedik🤭 Elif naz Elif minel Elif kayla sizce hangisi güzel? 😊
19231923 Balbebegimm neden 2 isim ? Merak ettim bu ara herkes illa iki isim koyuyor sadece sünnet diye mi yoksa moda diye mi anlamadım
Zeynep-aa 19231923 canım tek isim koymak sünnet 2 isim değil ilahiyatçılar hep söylüyor bunu ama halk arasında bi dedikodu bu 2 isim sünnet lafı. Öyle bisi yokmus
Zeynep-aa Balbebegimm elif minel kulağa hoş geliyor anlamı ne minel in acaba? Bide eğer ebced değerlerine bakarsanız iyi olur hesaplama için sitesi var int de. Ona göre de karar verebilirsiniz