Alpayfatma Merhaba kızlar 4 aylık hamileyim henüz kilo almaya başlamadım ama cok aşırı bel agrım var benim gibi agrısı olanlar varsa bilgi verebilir mi
Snszasla Alpayfatma ben de en basından beri bel ağrısı yaşıyorum magnezyum iyi gelebilir doktorundan iste istersen
EliffCandan Alpayfatma canım rahim ağzı kısalığının ölçülmesini iste benimde öyleydi maalesef rahim ağzı kısalığı varmış
Pamukpamukk Benimde 4 ayım yeni bitti ve gecmek bilmeyen bir bel ağrım var malesef.Bu hafta birde üzerine vajina ağrısı başladı.Bugün muaneye gittim cok sükür bebeğim iyi bir sıkıntı yok ama sende yine aksatmadan bir doktora görün istersen canımm🙏🏻