Benim de babadan var, tatlıyı vb her gün yemezdim çok dikkatli beslendiğim halde çıktı. Şimdi birkaç haftada bir tükettiğim tatlıyı tüketmiyorum çok canım isterse tatlı, süt un karıştırıp meyve koyuyorum meyve hakkımı öyle yiyorum. Ya da meyve yerine kakao. İstersen 1 tane bitter çikolata da yiyebilirsin dedi diyetisyenim, daha gerek görmedim. Allah korusun kalıcı şeker olmasındansa boğazımızı tutmak zorundayız. Seve seve tutuyorum ben canım, sen de yapabilirsin. Alışıyor insan. Şöyle düşün, en alışamayacağı şeylere bile alışıyor insan, ölümlere bile. İki şeker çikolatayı mı kesemeyeceksin? Her şey sende bitiyor. İstersen başarıyorsun.