maria12 ben 6. aya kadar kusma bulantı yaşadım, doktorum ilk muayenede bulantı var mı diyr sormuştu ben de çok fazla dedim ve bu ilacı yazdı bana normalde kullanacaktım ama annemler vs dayanabiliyorsan dayan ne olursa olsun ilaç dediler içmesen daha iyi diye ben de dayandım inanın çok zor günler yaşadım ama yine de içmedim dayandım bir defa artık 5. aydaydım çok kötü olmuştum evde tektim sarı su kusuyordum bir şey yiyemediğim için ayaklarım titriyordu içtim ve hiçbir faydası olmadı daha da içmedim. Tavsiyem dayanabilecek noktadaysanız ne kadar bitkisel vs de olsa içmeyin dayanın