Ecenazece Bir aydır ağzımda hiç tad yok acı yesem tad yok hep böyle sulu gibi ağzım tatlıyı basmışım gibi bi iğrenç tad var yediğim dilimde boğazımda tad vermiyor ne den kızlar yaa 9+5 günlüğüm
Ffc2224 Ecenazece hamilelikten dolayıdır canım benimde hamilelikte 8,9. Haftada basladı halen devam ediyor
Demiralpmoms Ecenazece hamileliktendir cnm. Ben de oyleyım tad var ama şöyle sevdiğim bir yemeği bile yerken eskisi gibi zevkli yemıyorum o tadı alamıyorum malesef.
Ecenazece Kızlar 1aydir devam ediyor öksürük falan yok ateş yok ama tad kaybı var…. coronami oldum dicem ama başka sıkıntı yok