Bsraydin saol canım Allah razı olsun bebişin başı o kadar aşığıda ki yüzünü bile göremiyoruz ultrason da 31 haftalık dan beri proluton depot iğne kullandım hep o yüzden korkum ama hayırlısı bakalım normal doğum istiyorum inşallah kolay olur ilk hamileliğim🙏