Prenses23 Kızlar.. 9 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan önce troidim normal cıkmıştı. Ama hamile kaldıktan sonra tekrar baktırmadım. Yarın baktırcam. Geç kaldım mı diye korkuyorum. Gebelikte yükseliyormuş ilaç kullanmak gerekiyormuş.
Teka16 Prenses23 Bende 9 haftalık Ken gttim bana ilaç verdi ve bna ultrasonyon cekilde nodül cok büyümüş dedi ve biyopsi doğumdan sonraya karar verildi nefes darlığı yapıor şuan
Rutuk06 Yaa bende 8 haftalık hamileyim. Geçen verdim kan 3 e yükselmiş . Normaldede ilaç kullanıyodum 1 lerde falan oluyodu. Doktorum hemen bi dahiliyeciye git doz ayarlasın dedi.2,5 un altı olması gerekiyomuş. İlacın dozunu yükselttik.
Prenses23 Rutuk06 işte bende bu yüzden korkuyorum .. yani bugüne kadar 3 kez yaptırdım 1.2 cıkıyordu , 2.3 çıkıyordu ama hamilelik yoktu o zaman. Şuan da hamilelik var ve ben tekrar yaptırmadım. Yükseldiyse bebeğime zararı olmuş mudur diye çok korkuyorum
Teka16 Prenses23 ya ben acıkcası gitmedim gitseydim keşke cnkü cok ağrılar yaptı bende troid nodülü ben bu kadar tahmin etmemiştim ama aşırı ağrılar oluyordu boğazımda tüp bebek ile hamile kalınca bütün tahlilleri yaptırmak istiyoruz bilirsin ultrasonyon sırası verdi ve gercekten cok büyüktü hatta bgn gttim nefes darlığı işin dedi ki bana o zman biyopsi yapılsın ağrım var diyorsun dedi yok yaptırmam dedim riske atmak istemem
Prenses23 Teka16 ya kıyamam çok geçmiş olsun Rabbim Şafi ismiyle şifa olsun sana inşAllah 🤲🏻 Bebeğine sağlıklı bir şekilde kavuşup sende sağlığına kavuşursun inşAllah ♥️🧿